Carne
De verhalen worden ingedeeld in vijf hoofdstukjes, die genoemd zijn naar de diverse stadia in het braadproces van vlees, van rare tot well done. De vrouwen worden in deze film niet aan onze blik onderworpen, want ze komen niet in beeld. Hun teksten zijn alleen in voice-over te horen en worden op bijzondere wijze verbeeld met behulp van diverse animatietechnieken, zoals klei-animatie, stop-motion en bewerkte oude zwart-wit filmbeelden.