Mensen van 2000 (ned versie)
De film toont een dag uit het leven van 'zomaar' zeven jongeren: een profvoetballer, een jonge moeder, een fotograaf, een studente, een popmuzikant, een vioolspelende scholier en een uitzendkracht. De zeven, die elkaar niet kennen, worden geportretteerd in hun alledaagse leven. Ze praten over hun opvattingen over liefde, seks, ouders, racisme, drugs en toekomstperspectief. Ondanks het verschil in sociale en culturele achtergrond blijken de zeven veel gemeen te hebben.