Our Skin
In de late avond ontvouwt zich een telefoongesprek tussen twee vreemden, begeleid door onscherpe, dromerige zwart-witbeelden. Het waargebeurde gesprek tussen een vrouw, Jane, en een man die in het Amerikaanse leger heeft gediend, is aanvankelijk aftastend. En net als de personages, tast je ook als kijker aanvankelijk in het duister: waarom belt deze man deze vrouw en hoe verhouden ze zich tot elkaar? Zij biedt hem een luisterend oor, zoveel is duidelijk. Al snel gaat het gesprek echter de diepte in en vertelt de man over zijn kwetsbaarheden en problemen. De shots worden langzaam scherper en afgewisseld met beelden van sierlijke dansers. Maar dan blijkt de vrouw zelf ook iets op te biechten te hebben en krijgt het gesprek een onverwachte wending. Onwennigheid, erotiek, spanning en ontroering vloeien in elkaar over tijdens het gesprek, met de kijker als intieme getuige van twee mensen die de behoefte hebben om echt contact te maken met elkaar, ongeacht de oppervlakkige verschillen.