Before My Feet Touch the Ground
In juli 2011 besluit de jonge Israëlische video-editor Daphni Leef om als protest tegen de torenhoge huren in haar woonplaats Tel Aviv haar appartement te verlaten en een tent op te zetten in het centrum. Binnen enkele dagen vult de boulevard zich met tenten en groeit een bescheiden protest tegen het woningbeleid uit tot een omvangrijke landelijke protestbeweging met Daphni als leider. In steden in heel Israël verschijnen tentenkampen en overal worden massale bijeenkomsten georganiseerd. Daphni houdt bevlogen toespraken en verschijnt regelmatig op televisie als het gezicht van het protest. Ze is aanvankelijk vooral strijdlustig en aanstekelijk in haar idealisme, maar langzaam raakt ze uitgeput, vooral wanneer ze te maken krijgt met mensen die haar positie proberen te ondermijnen met kritiek op haar persoon en achtergrond. In 2017 kijkt ze aan de hand van de nieuwsbeelden en eigen videobeelden van toen terug op die woelige periode waarin ze van een ietwat naïeve jonge vrouw een nationaal bejubeld én omstreden icoon werd.