From Barbie to Babe
Het thema van het eerste vriendje heeft de Deense regisseur Louise Detlefsen uitgewerkt in een documentaire die de assertieve tiener Laura op al haar intieme momenten volgt: aan een hartsvriendin opbiechtend dat ze in een jongen is geïnteresseerd. Thuis aan de naaimachine tijdens een gesprekje met haar moeder. Melig in bed hangend met twee vriendinnen, onderwijl wachtend op een verlossende sms van het vriendje. Want sms is in deze tijd onontbeerlijk voor het beginnen en instandhouden van een relatie. Laura laat die berichtjes ook aan de camera zien, zoals ze veel openhartig vertelt - en haar vriendinnen met haar.