Saving Face
In Libanon waren voor de parlementsverkiezingen van 2000 de muren volgeplakt met posters van lachende kandidaten; concurrenten lachend naast elkaar, vervolgens tien dezelfde hoofden op een rij. Na enkele opnamen die laten zien hoezeer de verkiezingsposters het straatbeeld beheersen, filmt regisseur Jalal Toufic van een afstandje twee mensen met krabbers, die posters bewerken, totdat er alleen nog repen papier en flarden van gezichten over zijn. Een mond, een wenkbrauw, een bril. Sommige posters geven een nog vreemder effect, wanneer een deel van het gezicht van de ene kandidaat tevoorschijn komt onder de gedeeltelijk weggekrabde foto van een ander. Mengvormen van gezichten, als een oor of een neus op een onverwachte plek verschijnt. In andere gevallen versmelten de allemaal op dezelfde manier poserende kandidaat-parlementariërs tot één universele politicus.