Under the Sun
Zin-mi leeft met haar hardwerkende ouders in de Democratische Volksrepubliek Korea. Het land waar de in 1994 overleden, maar eeuwig heersende president Kim Il-sung en diens levende, al even heldhaftige kleinzoon Kim Jong-un over hen waken; in huiskamers, op school en zelfs in de metro. Het meisje staat op het punt toe te treden tot de Koreaanse Unie voor Kinderen. Vanaf dat cruciale moment zal ze werkelijk deel uitmaken van deze ideale maatschappij en daar horen volwassen zaken als hard werken en verantwoordelijkheid nemen voor je eigen handelen bij. Vitali Manski mocht het gezin van Zin-mi een jaar lang filmen, waarbij het filmproces nauwlettend werd gevolgd. In diverse scènes is te zien hoe het gezin van overheidswege instructies krijgt die hen nóg idealer moeten doen uitkomen als patriottische entiteit. Het wordt steeds duidelijker dat deze film niet het werkelijke leven van een Noord-Koreaans gezin laat zien, maar eerder aantoont hoe propaganda gemaakt wordt. Ondanks ieders onuitputtelijke moeite om die ideale maatschappij te tonen, filmt Manski toch af en toe de mens erachter; van kleine kameraden die tegen de slaap vechten tijdens officiële gelegenheden tot de tranen die Zin-mi tijdens een uitputtende dansles over de wangen rollen.