Doctor Bucketman
"Straatdrummen is een drumstel bouwen met wat je kan vinden, en dat op zo'n manier bespelen dat het als een echt drumstel klinkt." Zo gezegd lijkt het heel simpel, en dat is het volgens Doctor Bucketman ook: "Je hebt in ieder geval drie emmers nodig. Één om op te zitten, één om op te spelen en één waar mensen geld in kunnen gooien." De Spaanse meester-straatdrummer vertelt hoe hij het financieel eens ontzettend krap had en het zonder drumstel moest stellen. Om toch muziek te kunnen maken begon hij op verfemmers, potten en pannen te spelen. Inmiddels staat zijn huis vol onverwachte muziekinstrumenten, waaronder een Morse-apparaat. Vaak houdt hij zich op in de metrogangen, maar het liefst speelt hij op straat: daar is zonlicht en blijven mensen vaker staan om naar hem te luisteren. Zijn act heeft een bijzondere aantrekkingskracht op dames van middelbare leeftijd, die vooral onder de indruk zijn van de pannen en deze in veel gevallen van hem proberen te kopen. Maar het gaat hem erom dat hij zijn publiek bij blijft. Zoals het meisje dat een kaart voor hem maakte, of de dakloze die hem een muntje gaf dat hij eigenlijk zelf goed kon gebruiken.