In the Kingdom of a Unabomber
Lacherig vertelt psycholoog Gary Greenberg over zijn correspondentie met de gevangen terrorist Ted Kaczynski, de beruchte Unabomber. De ambitieuze Greenberg had, net als destijds Kaczynski, moeite iets gepubliceerd te krijgen. Hij hoopte door de Unabomber te interviewen op genoeg bekendheid voor een uitgever. Na verloop van tijd raakt hij echter verstrikt in Kaczynski’s retoriek en in de strijd met andere potentiële interviewers die elkaar bij Kaczynski zwart proberen te maken. ‘Het is mijn Unabomber!’