The Writing in the Sand
Het begint plotseling te regenen. In Engeland eindigt een dagje aan het strand altijd met een regenbuitje. De herinneringen die op dit strand voortleven worden bepaald door spattende golven, ijsjes met zandkorrels erop, zandkastelen die bedreigd worden door het opkomende water en onschuldige spelletjes. Sirkka-Liisa Konttinen heeft zeventien jaar lang de noordoostkust van Engeland gefotografeerd en heeft daarbij geprobeerd elke weggestorven stemming weer tot leven te roepen. Het geluid bij de film weergalmt van het gelach, schel gegil, geplons, verhalen die door grootmoeders worden verteld en onnozele liedjes.