When Hari Got Married
Al twee jaar lang droomt de Indiase Hari van zijn bruid Suman. Even heeft hij haar ontmoet en vervolgens stemde hij, na lang aarzelen, in met dit gearrangeerde huwelijk. Voor zichzelf, maar vooral voor zijn vader, die wel wat hulp op het land kan gebruiken. Tradities schrijven voor dat de aanstaanden elkaar pas op de dag van het huwelijk in de ogen kijken. Maar als taxichauffeur heeft Hari de hele dag de tijd zijn geliefde te bellen, en al bellend wordt hij steeds verliefder op zijn nog onbekende, schuchtere bruidje. Spelenderwijs onderhandelt hij met haar over de liefde die hij verwacht van haar te krijgen. Geïnspireerd door de spannende tijden die gaan aanbreken, filosofeert hij met klandizie over het leven: "Je weet nooit wanneer je geen bereik meer hebt met je mobiel. Dat is het leven." Hoewel de verwachtingen over de voorspoed die het huwelijk gaat brengen hooggespannen zijn, kan Hari bij voorbaat zijn hoofd breken over de extra kostenposten. Zo'n huwelijk, kinderen: hoe moet hij dat allemaal gaan betalen? Rondom de ceremonie registreert de camera van nabij de vreugdevolle en hartverscheurende momenten. Of het huwelijk is geworden wat er van werd verwacht? Hari en Suman lijken zich op ontwapenende wijze te hebben geschikt in hun door traditie bepaalde lot.