Peter and Ben
In het kielzog van Peter, die al dertig jaar vrijwillig in afzondering in deze zeer afgelegen vallei van Wales woont, sjouwt een schaap door de varens. Peter heeft het dier een paar jaar geleden langs de kant van de weg gevonden. Hij glimlacht: 'Ik had hier een stil, idyllisch leven totdat ik hem vond.' Ben gaat waar Peter gaat en gedraagt zich als hond. Het is een onlosmakelijk duo. 'Wij zijn allebei verschoppelingen', aldus Peter. 'Dat schept een band.' Ben wordt gefilmd terwijl hij een banaan uit de keuken pakt, en zich overal binnenwringt. Peter vindt dat het is tijd dat Ben terugkeert naar de kudde.