Brainstream
“Ha! Dat kietelt! Nou... eh, welkom... in mijn hoofd.” In 2028 lanceert Health Canada een anoniem onlineplatform waar iedereen zijn hersenactiviteit kan streamen om een hersenmassage te krijgen. In deze korte interactieve animatiefilm ben jij een van de masseurs, die bij een onbekende een stroom aan emoties en herinneringen oproept.
Tijdens deze virtuele behandeling is D. je ontwapenende audiogids in het fascinerende museum van haar eigen hoofd. Zo krijg je een origineel kijkje in de wonderlijke werking van ons brein.