Pee on Presidents
Een opeenvolging van ruim vijfhonderd foto's van plassende meisjes, tussen 1998 en 2013 gemaakt door kunstenaar Melanie Bonajo, geeft kracht aan deze kwetsbare momenten van vrouwen die zoeken naar een beschutte plek (of juist niet) om in het openbaar te urineren. De beelden worden begeleid door het lied 'Pee on Presidents' van ZaZaZoZo, de band van Bonajo en Joseph Marzolla, een protestlied dat maatschappelijke patronen van hiërarchie, seksisme, bureaucratie en patriarchale structuren belachelijk maakt.