Gang War: Bangin' in Little Rock
Op een steenworp afstand van de woning van de gouverneur van Arkansas in Little Rock, waar Bill Clinton ooit woonde, zijn de bendes losgeslagen. Zoals vele andere steden in het midden van de Verenigde Staten heeft Little Rock bendeleden uit de grotere steden aangetrokken, die willen profiteren van de lucratieve drugsmarkt en de nietsvermoedende politiemacht. Verleden jaar steeg het aantal moorden in Little Rock uit boven dat van zowel New York als Los Angeles, waarbij een toenemend aantal jonge mensen omkwam in schietpartijen tussen bendes. GANG WAR: BANGIN' IN LITTLE ROCK is het levendige en verontrustende verslag van de gespannen verhoudingen tussen rivaliserende bendes in deze stad, waarbij aangetoond wordt dat gewelddadige bendes niet alleen meer actief zijn in stedelijke centra als New York, Chicago en Los Angeles. Little Rock biedt onderdak aan meer dan vijftig bendes, met een harde kern die bestaat uit ontgoochelde jongeren. De bendes bieden hen een schijnbare orde en de geborgenheid van een gezin, terwijl ze hen tegelijkertijd aanzetten tot haat tegenover de autoriteiten en andere bendes die vaak leidt tot crimineel geweld met dodelijke afloop. De film laat zien hoe prikkelbaar de bendeleden zijn, in de schaduw van het geweld en één kogel verwijderd van het graf.