Kristine Is Not Well
Deze interactieve, geanimeerde VR plaatst de gebruiker in het fictieve social platform Owlet, waarop alleen maar positieve comments mogelijk zijn. “Geen online trollen meer”, dat klinkt goed. Zeker als de ene na de andere vrolijke platformbijdrage voorbijkomt, van een Chinese les tussen twee rendieren tot een workout onder leiding van een supergespierd hondje.
Totdat de populaire Owlet-influencer Kristine (met een oorwurm van een pophit) opeens van de aardbodem verdwenen lijkt, nadat ze onverwachts haar afscheid heeft aangekondigd. Bezorgde opmerkingen en kritische vragen daarover worden door het platform niet gewaardeerd.