A Machine for Viewing
De individuele VR-ervaring en publieke performance ineen wordt live begeleid door de drie makers zelf. Alle drie zijn ze bewegendbeeldmakers, maar wel met zeer verschillende achtergronden. De speelse maker van essayfilms Charlie Shackleton neemt ons mee door de geschiedenis van films met afwijkende beeldformaten, academicus Richard Misek reflecteert op wat de beste plek is in de bioscoopzaal en VR-maker Oscar Raby brengt ons uiteindelijk voorbij het filmscherm.