Good People Go to Hell, Saved People Go to Heaven
De verschillende orkanen die de afgelopen jaren hebben huisgehouden in de staat Louisiana, hebben evangelisten doen geloven dat het einde van de wereld nu werkelijk nabij is. Tussen de puinhopen van hun weggespoelde huizen, in de staat gesponsorde caravans of een van de vele kerken bidden ze, in afwachting van de zondvloed. We volgen enkele van hen bij hun dagelijkse gevecht voor brood op de plank, het helpen van nog minder gefortuneerden en het winnen van zieltjes - want het is nog niet te laat om 'gered' te worden. Moeder Mitsi woont in een trailer met haar zeer gelovige gezin. Ze is trots op haar vrome, zingende tienerzoon, maar maakt zich zorgen om de oudste, die worstelt met zijn geloof. Evangelist Lance, eveneens een trailerbewoner, loopt regelmatig met een levensgroot kruis op zijn rug om het woord van God aan de man te brengen - vaak nog met succes ook. We volgen ook een pastor van een zogenaamde megakerk, die zo z'n eigen agenda heeft bij het helpen van de slachtoffers van orkanen Katrina en Rita. Een portret van een complexe en verarmde regio waar diverse apostelen, ieder op geheel eigen wijze en soms met particuliere motieven, het conservatieve christendom aan de man proberen te brengen.