De 18-jarige F. leeft sinds vier jaar in Boekarest, nadat ze met haar familie vluchtte uit Afghanistan. Het bedachtzame meisje filmt haar leven in de hoofdstad van Roemenië: haar uitstapjes naar het park, het leven thuis met haar broers en zussen, de gesprekken die ze met haar Roemeense vriendinnen heeft. Als de coronacrisis nadert, gevolgd door een lockdown waarin ze een maand binnen moet zitten, doodt ze de tijd met grappige observaties van het leven buitenshuis, dat ze door het raam filmt.
F. vertrouwt de camera steeds meer toe. De rommelige houtje-touwtjestijl van haar videodagboek is ontwapenend. Het resultaat is een openhartig en warm verslag van een jonge vrouw die probeert te navigeren tussen wat ze zelf wil en wat haar familie van haar verwacht. Tussen haar status als vluchteling en het verlangen te leven als een gewone puber, die ondertussen diep verdriet heeft over de ontwikkelingen in haar thuisland.