Sylvana, Demon or Diva
Ooit presenteerde ze muziekprogramma's. Nu is de Amsterdamse Sylvana Simons boegbeeld van de politieke partij BIJ1. Als vrouw van Surinaamse afkomst weet ze hoe het voelt om als minderheid te worden behandeld. In haar strijd voor een wereld waarin iedereen gelijke kansen en rechten heeft, neemt ze geen blad voor de mond. Het leidt tot extreme reacties, waarbij tegenstanders lugubere filmpjes vol doodsbedreigingen online plaatsen. We volgen haar in de laatste drie maanden voor de gemeentelijke verkiezingen.