Ayahuasca – The Shamanic Exhibition
Terwijl vanuit het moderne leven steeds meer wordt teruggegrepen op oeroude rituelen en kennis, staan ayahuasca-rituelen in de groeiende belangstelling van mensen die op zoek zijn naar heling, zingeving en transformerende ervaringen. Ayahuasca – The Shamanic Exhibition belicht deze ceremonie op verschillende manieren, met de VR-installatie van Jan Kounen als centraal werk. Kan immersieve technologie een ervaring als die van ayahuasca benaderen? Kunnen ze je gevoel voor realiteit veranderen?