Tungrus
In een flatje in een buitenwijk van Mumbai zet een haan het huishouden van een Indiase familie op zijn kop. Geamuseerd dan wel geïrriteerd doen de gezinsleden om beurten verslag van de bizarre situatie. Een haan als huisdier, dat heeft toch niemand? Rap doorsneden met beelden van de haan in actie – hij stoort iedereen bij hun werk, poept op de smetteloze vloer en kraait naar hartenlust – groeit dit universeel herkenbaar ongemak uit tot een frisse tragikomedie. Het dier ondermijnt de waardigheid van het keurige middenklassegezin. Wat zullen de buren wel niet denken?