Life Cycle Series [AR]
Nietiger dan in AAAHHHHH!!!! kan een mens niet worden, want in een amper vijftien seconden durende evolutiecyclus transformeer je van amoebe tot primaat, tot homo sapiens, tot stof. Waaraan de kunstenaar nog een spelelement heeft toegevoegd dat je de strijd laat aanbinden met een hogere macht. Het is zowel hilarisch als onheilspellend, maar ook technisch knap en onverwacht inhoudelijk. Net als Simulation, waarin je prenataal en post mortem te zien bent, en het droste-effect in It’s Always You, dat je naar jezelf laat kijken, terwijl je naar jezelf kijkt, terwijl je naar jezelf kijkt. Wie de gratis filters inzet en deze tagt in het eindresultaat, maakt grote kans opgenomen te worden in een metawerk dat OReilly als cocreatie op zijn socials plaatst.