Delhi - Mumbai - Delhi
In 2005 werden in de deelstaat Maharashtra in India alle dancings bij wet gesloten, omdat ze het moreel van de jeugd zouden bederven. Deze film werd gemaakt vlak voordat deze wet van kracht werd. Het is een intiem portret van Riya, een jonge vrouw die haar geld verdient door te dansen in bars in de hoofdstad Bombay. Haar grote voorbeeld is Rani Mukherjee, een van de populairste Bollywood-actrices van dit moment. Met de trein reist Riya heen en weer van haar woonplaats Delhi naar Bombay, samen met vele andere laag opgeleide meisjes, op zoek naar een betere toekomst voor zichzelf en hun familie.