A Little Love Package
De Argentijnse filmmaker Gastón Solnicki brengt een geïmproviseerde ode aan Wenen, zijn gevels en de Kaffeehauscultuur die door het rookverbod aan het verdwijnen is. Angeliki (Angeliki Papoulia) zoekt in Wenen het perfecte appartement, met hulp van haar vriendin Carmen (Carmen Chaplin). Zij voert Angeliki door de historische stad, maar over elk appartement heeft ze wel wat te klagen.
De zoektocht en de onderlinge irritaties vormen het startpunt voor een onvoorspelbaar verhaal dat van Wenen naar Andalusië voert, waar Carmen na lange afwezigheid haar zieke vader bezoekt. Van haar zus krijgt ze een les in vrijgevigheid en verantwoordelijkheid.
De commentaarstem is van de Mexicaanse schrijver Mario Bellatin, het camerawerk van Rui Poças (Zama). Hij koos voor een klassieke cameravoering om Wenen in beeld te brengen, gebruikmakend van statief en dolly, waarbij elke opname prachtig is gecomponeerd en het licht altijd perfect is gevangen. Deze mengeling van fictie en documentaire, gedragen door acteurs en niet-acteurs, won de prijs voor beste regisseur op het BAFICI-festival in Buenos Aires.