Ahorse!
Deze cinematografische VR-installatie leidt ons van de prehistorie tot een toekomst waarin de fysieke wereld vervangen is door paradijselijke virtualiteit. We reizen door verschillende stadia van bewustzijn en onderweg ontdekken we nieuwe uitdrukkingsvormen voor onze verbeelding, van rotstekeningen tot fotografie, en verder tot het punt waarop we het kader verlaten en zelf één worden met het beeld.
Ahorse! roept vragen op over wie wij zijn als mens, en wat dat betekent voor de manier waarop wij de wereld beschouwen. Verpakt in poëzie zit ook een reflexieve kijk op de media die we daarbij gebruiken. En daarmee slaat het werk ook weer terug op zichzelf.