The Angelmakers
Een klein dorp op het platteland van Hongarije blijkt een donker verleden te hebben: in 1929 werd een serie arsenicummoorden ontdekt, waarna 51 vrouwen werden gearresteerd op verdenking van het vergiftigen van hun echtgenoten en familieleden. Meer nog dan een reconstructie van de moorden is de film een portret van de huidige bewoners van Nagyrev, die zich allen iets anders weten te herinneren van de moordzaken. Ook mijmeren ze over de leegloop van het dorp, maken ze zich druk over een meloendiefstal en beklagen ze zich over het feit dat er helemaal niets te doen is in het dorp: geen cinema, geen aerobicsclub.