Diving Horses
In pretpark Magic Forest in het noorden van de staat New York lijkt de tijd stil te staan. Hier is de Amerikaanse droom uit de jaren zestig nog springlevend, en worden de draaimolens en achtbaankarretjes secuur in het vet gezet.
Toch komt er nog maar weinig publiek af op de attracties van dit kleine familiebedrijf, dat gedoemd is te verdwijnen ten gunste van de grote internationale pretparkketens. Desondanks heeft de groep vaste medewerkers alle hoop gevestigd op paard Lightning, die in zijn eentje de topattractie The High Diving Horse Show vormt – het dapper in het water glijdende dier is de laatste in zijn soort. Dat geldt eigenlijk ook voor het personeel zelf: veelal bejaarde liefhebbers die het kind in henzelf koesteren en de herinnering aan vervlogen tijden in leven houden.