Gangnam Beauty
Tussen een traditionele Koreaanse maskerdans en een menselijk ogende robot maken we kennis met de internetpersoonlijkheid Oli London, die dromerig uit hun ogen kijkt. Deze Engelse dertiger is helemaal verslingerd aan Zuid-Korea, en dan vooral aan K-popidool Jimin. In een poging het evenbeeld van hun grote liefde te worden heeft Oli al een fortuin gespendeerd aan al dan niet geslaagde plastische chirurgie.
Terwijl Oli (meestal offscreen) vertelt wat hen beweegt, wordt hun verhaal vergezeld van expressieve beelden van sprookjesachtige landschappen, houten maskers, dansers, straatbeelden en andere voorstellingen van het traditionele en moderne Korea. Deze fraai gestileerde hybride vorm laat documentaire versmelten met theater, mythe met droom en realiteit.
Parallel aan hun eigen relaas speelt Oli ook de twee hoofdpersonen in de verbeelding van een oude legende. Daarin wil een handwerksman de geesten gunstig stemmen door een serie maskers te maken, niet vermoedend dat de liefde van zijn vriendin tot een dramatische ontknoping zal leiden.