Hydebank
De jonge Ryan houdt een tiental schapen op zijn eigen kleine boerderij. Ze zijn van een bijzonder ras: ze hebben lange, rechtopstaande oren. Schattig zijn ze, vooral de lammeren, die Ryan met een melkfles bijvoert.
Onschuldig, zou je zeggen, ware het niet dat Ryan zijn beesten houdt binnen de muren van het Young Offenders Centre, een detentiecentrum voor jongeren van tussen de achttien en eenentwintig jaar, onderdeel van de Hydebank Wood Prison in Belfast.