La bonita
Er zullen vast mannen zijn die eloquentie en belezenheid supersexy vinden, maar over hen hebben de vrouwen in deze korte studentenfilm uit Cuba het niet. Met het beeld nog op zwart wordt de man gekenschetst als jager en de vrouw als gewillige prooi die er alles voor over moet hebben om seksuele interesse op te wekken en vast te houden. De als aasgieren op de loer liggende concurrentie dient genadeloos uitgeschakeld te worden en zelfs in je eigen huis moet je het niet wagen in een oude duster en op slippers rond te sjokken.