Showgirls of Pakistan
Doodsbedreigingen zijn aan de orde van de dag voor Afreen, Uzma en Reema, drie danseressen uit de provincie Punjab in Pakistan. Hoewel ze vele fans hebben – zowel in de zalen waar ze optreden als online – wordt hun vorm van broodwinning als een schande gezien door een meerderheid van de Pakistaanse samenleving. De vrouwen zijn mujra-dansers; een eeuwenoud maar tegenwoordig als vulgair beschouwd genre.
Afreen danst vooral in theaters, Uzma wordt door haar manager naar privéfeesten gestuurd (vaak in het buitenland, zoals Dubai) en transgender Reema komt na een succesvolle carrière op het podium steeds moeilijker aan de bak. Alle drie hebben ze te maken met vooroordelen, strenge censuur en een uitermate vrouwonvriendelijk klimaat. Het belet ze niet voor zichzelf op te komen.