De Japanse kunstenaar en filmmaker Shigeo Arikawa wil kijkers radicaal opnieuw laten kijken, en alles wat ze tegenkomen laten beoordelen alsof ze het nooit eerder hebben gezien. In eerder werk deed hij dat bijvoorbeeld door beelden te laten verkruimelen tot pixels. De constructie van een kafkaëske werkomgeving is zijn nieuwste strategie om het kijken te herijken. We weten wat we zien, maar hebben geen idee waar we eigenlijk naar kijken.