That’s Wild
In dit spannende coming-of-age-avontuur trekken de tieners Clifford, Ahmani en Nicholas de natuur in. Hun tocht door Rocky Mountain National Park is onderdeel van het buitenschoolse programma Wilderness Works. De jongens uit de groep komen uit achterstandswijken en slepen zware ballast mee. De een worstelt met een depressie, de ander voelt de nasleep van een jeugd op straat.
Na het beklimmen van vier indrukwekkende bergpassen beseffen de tieners hoe groot de wereld is en hoeveel ze in hun mars hebben. Een feelgoodfilm die de helende krachten van de natuur van het doek laat knallen.