Cusp
Een kleine gemeenschap op het Texaanse platteland; een wereld van grote wagens en enorme vlaktes, van wapens, Amerikaanse vlaggen, pitbulls en ruwe omgangsvormen. Tienermeiden Brittney, Aaloni en Autumn vullen de lange, hete dagen van de zomervakantie met verveling en geklets, en met het hangen op feestjes vol drugs en alcohol.
Debuterende filmmakers Parker Hill en Isabel Bethencourt stuitten tijdens een roadtrip door Amerika bij een tankstation op de drie vriendinnen en wisten hun vertrouwen te winnen. Met oog voor detail en een aangenaam gevoel voor ritme volgen ze de meisjes tijdens hun lome zomer, tot de scholen weer beginnen en verplichtingen wachten.