Dance Tonite
Dansende fans van LCD Soundsystem creëren de content van deze dynamische videoclip van de song 'Tonite' door kleurige, abstracte dansen toe te voegen met hun VR-apparaat. Eigenlijk is deze VR-beleving een virtueel dansfeestje verspreid over verschillende ruimtes. De gebruiker beweegt zich ritmisch van kamer naar kamer en kan binnen zo'n kamer voor verschillende perspectieven kiezen. Dankzij de WebVR-technologie is deze toepassing ook zonder VR-uitrusting te beleven – in dat geval alleen als toeschouwer. Maar zodra je de headset opzet, bevind je je middenin de videoclip naast alle performers. Gewapend met twee controllers kun je zelf performer zijn en een kamer vullen met jouw dance moves. Groepschoreografieën kun je ook maken, door meerdere keren dezelfde dans toe te voegen. Dance Tonite is een gemodereerd platform, voor iedereen toegankelijk via het web, zonder dat er apps of downloads aan te pas komen.