A Is for Autism
Animatie bestaande uit een collage van tekeningen, realistische fragmenten en voice-overs die inzicht geven in verschillende aspecten en vormen van autisme. Een ongekende kijk op de zeer persoonlijke wereld van autistische kinderen en volwassenen.