Drawn from Memory
Persoonlijk en politiek verhaal, verteld met de nodige ironie en humor. Paul, een Tsjech geboren in Praag, die zijn jeugd in Amerika heeft doorgebracht, kan zich niet aan de regels houden van zijn vader en van het communistische regime.