Girl Gang
Aanvankelijk is de stemming in het Berlijnse gezin waarin Leonie opgroeit opgetogen, want het rossige meisje met het open sproetengezicht lijkt met haar spontane content goud te hebben aangeboord. Haar ouders werpen zich op als managers, maar terwijl de volgers met duizenden tegelijk toenemen, een gillende horde tienermeisjes Leonie overal volgt en de ene na de andere sponsor aanhaakt, neemt ook de druk en de stress toe. “Ik ben gevangen in Leo’s wereld”, verzucht haar moeder op een zeker moment, want de scheiding tussen werk en privé is verdwenen en de lijst met aan te prijzen producten lijkt eindeloos. Krijgen ze de geest ooit terug in de fles?