Agence
Wat dat betekent, wordt duidelijk in Agence. In deze interactieve VR-game word je uitgenodigd om voor God te spelen in een universum dat wordt bevolkt door rudimentaire robots. Hoppend van planeet naar planeet kun je hun leefomgeving veraangenamen of juist verstoren, waardoor ze elkaar helpen en groeien in begrip of juist met elkaar vechten. Maar je kunt ze ook in één klap wegvagen en daarmee de ontwikkeling van intelligent leven op een planeet helemaal stopzetten. Het is een evolutieverhaal dat geen twee keer hetzelfde is.