Waterproof
De vriendinnen Khawla, Aisha en Rehab zijn loodgieters, waarbij Khawla ook een ngo bestiert die vrouwen opleidt en hun werk promoot. In Jordanië hoort een man niet bij een vrouw over de drempel te stappen als haar echtgenoot niet thuis is; een vrouwelijke loodgieter vormt geen bedreiging. Voor de vrouwen zelf is het werk vooral een middel tot onafhankelijkheid – vooral voor Aisha, die als weduwe met volwassen kinderen uitkijkt naar het starten van haar eigen bedrijf.
Khawla, platinablond en Westers gekleed, heeft het imago van een volkomen zelfstandige powervrouw; maar wanneer ze wordt beschuldigd van corruptie begint dat beeld af te brokkelen. Aisha beseft dat het moment is gekomen waarop ze zich op haar eigen ambities moet gaan richten. Dat stelt ook hun vriendschap op de proef.