The Way We Wait
Kort nadat Ji-Yoon Park in haar 22e huis is getrokken, krijgt ze een telefoontje dat haar oma ver weg in het ziekenhuis ligt, in kritieke toestand. Te laat beseft de regisseur dat ze eerder een band met haar grootmoeder had moeten opbouwen. De tijd zit haar op de hielen, vertelt deze rusteloze jonge vrouw. Ze rent steeds harder om niet door de tijd te worden opgeslokt. “Ik wist niet hoe ik tijd met haar moest doorbrengen. Dus bleef ik mijn camera vasthouden.”