The Waiting Room VR
Dit autobiografische, poëtische werk draait om de borstkankerbehandeling van regisseur Victoria Mapplebeck en hoe die emotioneel alles in haar leven gaat beheersen. Het culmineert in het integraal vastleggen van haar laatste bestralingssessie in immersieve 360-graden VR.
In deze kalme en toch futuristische confrontatie met sterfelijkheid ademt ze ritmisch in en uit, om haar hart uit het pad van de straling te houden. The Waiting Room VR staat stil bij het organische lichaam en de grenzen en mogelijkheden van ons technologische tijdperk, met al zijn onvoorstelbare ontwikkelingen, in het aangezicht van het onbekende.