Girls
Een meisje moet lekkere dikke benen hebben en vette billen. Of het ideale lichaam in de vorm van een Coca-Cola fles. Ze moet donker zijn. "Want een blank meisje begrijpt niet dat ik alleen maar warm eet." De drie donkere pubers Kelvin, Vijay en Nasif - onafscheidelijke vrienden - vertellen hoe ze over meisjes denken, of ze fantaseren over hoe het in bed zou zijn en of ze het al gedaan hebben. Hun woorden worden geïllustreerd met beelden van meisjes van hun leeftijd, opgetut voor het schoolfeest. Het slot vertelt waarom de regisseur de film maakte: voor haar vier dochters.