The Box
Terwijl ze in haar kleine appartementje een icoon van de Heilige Madonna opsnort, verzucht een oude Griekse vrouw dat ze zich in de onvermijdelijke winter van haar leven bevindt. Haar venster op de wereld is de televisie, waar ze kordaat commentaar op levert. De geblondeerde presentatrice is erg schrander, maar haar favoriet is nieuwslezer Niko. Ze spreekt hem toe alsof hij een huisgenoot is en kan haar handen niet van het beeldscherm afhouden. Hij windt haar nog meer op dan de straaljagers, vulkaanerupties, demonstranten, politici, bevriende Turken en zwarte atleten, die Niko in het journaal aan elkaar praat.