Jonathan Agassi Saved My Life
Jonathan Agassi is een zeer succesvolle Israëlische gay pornoster. Acht jaar lang werd hij gevolgd door regisseur Tomer Heymann, in zijn tijdelijke woonplaats Berlijn en thuis bij zijn moeder in Tel Aviv. Naast zijn filmwerk treedt hij op in live-pornoshows en verhuurt hij zichzelf als escort.
Al zijn werkzaamheden leggen de makers vast, en ook al beweert Jonathan dat dit werk het allerbeste ter wereld is en zelfs zijn leven heeft gered, al snel wordt duidelijk dat hij niet bepaald gelukkig is. Trauma’s uit zijn jeugd achtervolgen hem en de relatie met zijn grotendeels afwezige vader is problematisch. Met zijn moeder heeft Jonathan een liefdevolle, maar ook gecompliceerde band.
Jonathan, die de artiestennaam Agassi aannam om zijn wankele zelf een stevige identiteit te geven, voert de talloze seksuele handelingen waarmee hij zijn geld verdient schijnbaar achteloos uit, maar ondertussen zoekt hij steeds meer zijn toevlucht tot harddrugs om zichzelf te verdoven. Uiteindelijk moet hij na een angstaanjagend slechte drugstrip de nuchtere realiteit van zijn extreme leven onder ogen zien.