Is There a Pine on the Mountain
Als de schoonmoeder van filmmaker Chongyan Liu vanuit China op bezoek komt in het kleine Parijse appartement dat zij met haar vriend bewoont, wordt langzaam duidelijk waar zijn gewelddadigheid vandaan komt. Aanvankelijk filmt Liu de ruzies in de krappe keuken met een ogenschijnlijk verborgen camera, waarbij ze hun gezichten heeft geblurd. Verwijten over onbeduidende ergernissen vliegen over en weer, tot er echt grote woorden vallen.