Bridge to Sovietopia
Als een onzichtbare geest wordt de gebruiker van deze VR door de architectonische resten van een verloren utopie geleid. In drie hoofdstukken, getiteld Vooruitgang, Productiviteit en Ideologie, glijden verroeste monumenten voor de wetenschappelijke, industriële en culturele prestaties van de Sovjet-Unie voorbij. Een memento mori voor elke wereldlijke macht.
Het Instituut voor Ionosfeer bezat de grootste schotelantenne van de Sovjet-Unie en kon elektriciteitsstoten opwekken, sterker dan de natuurlijke bliksem. De kolossale fabrieken van Kryvy Rih, die eveneens nog steeds gebruikt worden, vormden het hart van de nationale staalindustrie. En in het tegenwoordig bouwvallige en verlaten Cultuurpaleis Illitsja schitterden ooit de sterren van de USSR.