Filmmaker Agustina Comedi duikt in het verleden van haar vader, die jarenlang een relatie had met een man totdat hij haar moeder trouwde. In het Argentinië van de jaren tachtig blijkt homoseksualiteit een groot taboe en is Jaimes ware aard vanzelfsprekend een familiegeheim. Met behulp van de grote verzameling homevideo's die haar vader als hobby maakte en via interviews met zijn oude vriendengroep, wordt een mooi beeld geschetst van de tijd vóór Agustina's geboorte. Een tijd getekend door politiek activisme, ontluikende homo-emancipatie, maar ook de opkomst van aids. De ontdekking van haar vaders 'geheim', lange tijd na zijn noodlottige dood, zet ook haar eigen leven in een geheel nieuw daglicht. De oude VHS- en 8mm-beelden van vakantiefilmpjes en verjaardagsfeestjes bieden een nostalgische, poëtische sfeer, waarin de filmmaker vol mededogen probeert te begrijpen hoe het voor haar vader moet zijn geweest om altijd in een leugen te leven.