To af os
De Deense regisseur Klaus Kjeldsen zoekt in TO AF OS naar de speciale band die er is tussen tweelingen. Hoewel de veertienjarige identieke tweeling Alexander en Benjamin zichzelf als ‘normale’ broers beschouwen, levert het beeldverslag van hun drukke dagelijkse leven bewijs voor het tegendeel. Hun ontwikkeling verloopt wel heel synchroon – ze zijn al veertien jaar onafscheidelijk – en nooit hebben ze hoeven nadenken over hoe het leven zonder hun wederhelft zou zijn. Maar dat moment is eindelijk aangebroken, nu de een zich richt op een danscarrière, terwijl de ander verder wil in de muziek.